piątek, 18 lipca 2014

Armia rumuńska rośnie w siłę!

Kolejny wóz wykończony przy okazji spaceru z żółwiem. Jest to Panzer IV H i mogę go z powodzeniem wykorzystywać w scenariuszach przeciw   ale nawet razem z Armią Czerwoną. Wóz dołączył do już istniejącej małej grupki Rumunów.
 Panzer IV w porównaniu do Panzer 38(t) to nowa jakość w mojej powoli rosnącej Grupy Bojowej.
I niech ktoś mi wyjaśni czemu oddalone o metry drzewa widać wyraźnie, a oddalony o centymetry czołg wyszedł rozmyty. Ciekawe czy jest jakieś oprogramowanie nie firmowe do aparatów na Androidzie?

I tak blog wrócił - przynajmniej na jakiś czas.Postaram się też nieco zmienić formę bloga, będzie więcej o grach komputerowych i scenariuszach , które chciał bym rozegrać.  

2 komentarze:

Bartek Zynda pisze...

Aparat jest ustawiony zbyt blisko modelu. Ustaw się dalej, i pod kątem przybliż model (o ile masz taką opcję), tzn zrób zdjęcie tak jakbyś patrzył lekko z góry na model. Jeżeli to nie zagra, spróbuj użyć bardziej neutralnego tła (ściana domu itp.). W Twoim wypadku drzewa są bardziej wyraźniejsze dla aparatu niż model i na nich skupia się oprogramowanie a nie na modelu - trzeba by go więc tak ustawić aby to model był głównym bohaterem zdjęcia. Mam nadzieję, że to pomoże.

xardas pisze...

Podstawy znam , idioten aparaten robiłem zdjęcia wcześniej i jakoś wychodziły,ale mi zdechł i został mi smartfon. Problem polega na tym ,że jak próbuje złapać dalsze obiekty to też nie wychodzi jak trzeba